Király-ságunk mindennapjai

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • p308: Tiszta Timi ez a Kicsi Adri! Mikor látogathatunk el hozzátok? (2010.11.03. 09:05) Lakás - képekben
  • p308: Nem nagyon szóltatok, hogy miben tudunk segíteni, úgyhogy: "Nincs mit." Gratulálunk, legyen öröm é... (2010.10.19. 10:59) Új otthon, új élet
  • takie32: Nagyon Gratulálunk a Nagylánynak. Ügyesek vagytok. Hajrá! Csak így tovább. Remélem lassan összejön... (2010.07.19. 14:25) Szobatisztaság
  • p308: Nagyon boldog születésnapot kívánunk mindkettejüknek! Abi, Évi, Hanni, Zsolt (2010.06.21. 08:24) Együtt ünnepeltünk
  • takie32: Sziasztok! Tündéri és okos kislányotok van. További sok szépet és jót és sok örömet egymásban. Re... (2010.04.17. 11:14) Játszóházban

Áldott, békés ünnepek

2010.12.24. 21:45 - Timi Laci és a kicsi Adri

Egész héten a ma estét vártam. Nagyon készültem rá, bár sajnos sok időm nem volt, mert pénteken, szombaton és vasárnap napi 11 órát dolgoztam, hétfőn próbáltam összeszedni magam, kedden ismét 11 óra munka várt, szerdán egész nap sütöttem, és takarítottam az otthonunkat, és a házat, csütörtökön pedig ismét 11 órát dolgoztam. Mindez nagyon megviselte Adrit és engem is. Nagyon hisztis és nagyon megsértődött, mert ilyen sok ideig nem voltam távol tőle még. De engem is megviselt főleg lelkileg. Azonban vége a nagy karácsonyi rohamnak, nekem pedig le kellett vonnom két szomorú tanúlságot: 1. a magyarok nagyon gazdagok, bárki-bármit is mond (5 nap alatt 1815-en fizettek nálam, összesen kicsivel több mint 30 millió forintot hagytak a kasszámnál főleg semmitmondó kacatokra, gyertyákra, díszekre és néhány bútorra) 2. a karácsony már régen nem a szeretet ünnepe, hanem valami bizarr marketing, sima reklámfogás, és borzalmas gyűlölködés. Azt hiszem hosszú hetek kellenek majd, hogy lelkileg rendbe jöjjek.

Itthon azonban szépen telt a mai nap. Valóban a szeretet és a meghittség hatotta át a lelkünket. Béke volt és nyugalom. És a legszebb ajándék? Adri megkapta az én dédnagypapám által készített öntöttvas sparheltet, amit 65 évvel ezelőtt saját maga készített a keresztanyámnak. Ez az igazi érték, mert ebben a kicsi sparheltben benne van a családom minden szeretete. És ez a mai nap üzenete.

Minden kedves barátunknak és ismerősünknek áldott, békés ünnepeket kívánunk!

A kis sparhelt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralyadri.blog.hu/api/trackback/id/tr922537584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása