Király-ságunk mindennapjai

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • p308: Tiszta Timi ez a Kicsi Adri! Mikor látogathatunk el hozzátok? (2010.11.03. 09:05) Lakás - képekben
  • p308: Nem nagyon szóltatok, hogy miben tudunk segíteni, úgyhogy: "Nincs mit." Gratulálunk, legyen öröm é... (2010.10.19. 10:59) Új otthon, új élet
  • takie32: Nagyon Gratulálunk a Nagylánynak. Ügyesek vagytok. Hajrá! Csak így tovább. Remélem lassan összejön... (2010.07.19. 14:25) Szobatisztaság
  • p308: Nagyon boldog születésnapot kívánunk mindkettejüknek! Abi, Évi, Hanni, Zsolt (2010.06.21. 08:24) Együtt ünnepeltünk
  • takie32: Sziasztok! Tündéri és okos kislányotok van. További sok szépet és jót és sok örömet egymásban. Re... (2010.04.17. 11:14) Játszóházban

Esernyő

2011.08.24. 20:03 - Timi Laci és a kicsi Adri

Lassan eltelik a nyár és én már nagyon rég nem számoltam be mi történik kis családunk háza táján. Apa és én is egész nyáron dolgoztunk. Apa az új munkahelye miatt nem tudott szabira menni, én pedig a szeptemberi beszoktatási időre tartogattam a szabikat. Anyagilag sem engedhetjük meg magunknak sajnos a kikapcsolódást. Így maradt a sok hegyi séta, játszóterezés, és a nagymamánál történő "panel-pancsolás" (erkély előtt felfújt medencében való pancsolás). Egy nap azért sikerült összespórolni annyi pénzt, hogy apa és Adri levonatozzanak Agárdra és így Adri életében először látott igazi nagy vizet és nagyon élvezte a karúszóval való pancsolást. Bátor és ügyes volt. És persze nem akart kijönni a vízből. Sajnos én lemaradtam erről az élményről, mert dolgoztam (apa akkor szabad, amikor én dolgozom, és fordítva, illetve a nagymama is sokat segít)De a képek és Adri élménybeszámolója kárpótolt.

Szóval eltelt a nyár csendben, eseménytelenül. Ma pedig túl estem életem első szülői értekezletén! Szeptember 1-én kezdünk, de előtte, most pénteken lesz egy kis ismerkedés az ovival, csoporttal, óvónénivel, hogy a csütörtök könnyebb legyen. Pénteken apa viszi Adrit, mert én dolgozom, de a beszoktatás már az én feladatom lesz! Hétfőn pedig jön hozzánk Magdi néni környezet tanulmányra. Adri jele: esernyő. 

Képek itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralyadri.blog.hu/api/trackback/id/tr953177981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása